295/80 R 22,5– rozměr pláště 295 – jmenovitá šířka pneumatiky v mm /80 – profilové číslo % 22,5 – jmenovitý průměr ráfku v palcích
RIM– doporučený a povolený ráfek pro plášť 295/80 R 22,5
REGROOVABLE– konstrukce pláště umožňuje dodatečné prohloubení dezénových drážek
BRAND TYRE HERE– místo pro dodatečné vyznačení interního čísla
295/80 R 22,5 BD 21– rozměr pláště spolu s označením dezénu
152/148 M– index nosnosti, kategorie rychlosti 16PR– smluvní označení pevnosti kostry a nosnosti pneumatiky (starší způsob značení)
ALL STEEL RADIAL– označení radiální konstrukce pláště v tzv. celoocelovém provedení
TUBELESS– bezdušové provedení (TUBE TYPE – provedení s duší)
MAX. LOAD– max. nosnost pneumatiky v jednomontáži (single) a dvojmontáži (dual) v kg a librách lbs při max. huštění v kPa, měřeno za studena
složení pláště v oblasti boku a koruny SIDEWALL 1PLY STEEL – oblast boku 1 ocelová vložka TREAD 5 PLIES – oblast koruny 5 ocelových vložek
E8 xx xxx– homologační znak a číslo homologace, E8 – homologační znak ČR
DOT– departmnet of transportaionHW– kód výrobce Barum Continental spol. s r.o., Otrokovice EA– kód rozměru pláště 295/80 R 22,5 306– datum výroby, 30=30. týden, 6=1996 (dekáda let 1990-99) LRH– odolnost pro odolnost proti průrazu
Servisní bezpečnostní opatření
pneumatiky smí montovat pouze speciálně zacvičené pracovníci
nikdy nepoužívejte dodatečně svařovaná nebo natvrdo napájená disková kola
při huštění používejte přesný pneuměřič s dodatečně dlouhou tlakovou hadicí na výstupu
pneumatiky hustěte za studena na výrobcem předepsané provozní hodnoty tlaku